Klachtenprocedure
Niet tevreden?
Zorgpunt Nederland streeft ernaar haar werk zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat u daar niet tevreden over bent. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u de volgende stappen ondernemen; bij klachten adviseren wij u dit eerst met de medewerker te bespreken. Meestal lost het probleem zich door zo een gesprek te voeren al op. Komt u er niet uit met onze medewerker? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Download hier de Klachtenregeling Zorgpunt Nederland
Klachtenformulier
U kunt uw klacht op diverse manieren kenbaar maken aan Zorgpunt Nederland. Bijvoorbeeld door uw klacht te mailen, telefonisch contact op te nemen met de klachtenfunctionaris of het klachtenformulier in uw zorgdossier in te vullen en te posten naar onderstaand adres.
Contact klachtenfunctionaris:
Bereikbaar: Maandag t/m vrijdag (09:00 t/m 17:00 uur)
T: 085-0510111
@: klachtenfunctionaris.qcs@gmail.com
Schriftelijk:
Zorgpunt Nederland B.V.
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Demkaweg 11 A D
3555 HW Utrecht
Neem vrijblijvend contact met ons op
Wilt u meer weten over Zorgpunt Nederland? Of heeft u een vraag over de aanmeldprocedure? Neem vrijblijvend contact met ons op via info@zorgpuntnederland.nl of ga naar contact.